Het huidige harmoniekorps bestaat uit een 35-tal leden. Kwantitatief zijn we misschien nu met niet zoveel maar kwalitatief des te beter! Toch blijven we ook een dorpsharmonie, gebonden aan en verbonden met het leven in ons dorp Eine - Oudenaarde. De sfeer is dan ook heel gezellig, als vrienden onder elkaar.

Elke woensdag repeteren we in ons lokaal Parochiezaal "De Kring". Onze harmonie verzorgt zitconcerten, stoeten, wandelconcerten, festivals, ... kortom alles waar muziek bij komt kijken. Naast stapmarsen hebben we ook een jaarlijks wisselend concertprogramma met stukken gaande van klassiek tot jazz, van concertmars tot filmmuziek, ... u vindt altijd wel iets naar uw gading in ons heel gevariëerd repertoire.

Huidige Harmonie in actie 2013

Wij verzorgen natuurlijk alle lokale festiviteiten, daarnaast zijn er ook onze andere uitstappen en activiteiten in en buiten Eine - Oudenaarde.

Wie documentatie wil over de harmonie kan onze folder downloaden.

All contents copyright 2014 Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia & Majorettenkorps Eine - Oudenaarde
Design & Webmastering donated by Samuel Van Eetvelde